Torre Quimeta 3A in Roses
- Zwembad.
- WiFi.
- Maximaal aantal huisdieren: 1.
- Terras.
- Televisie.
- Afstand tot Utrecht: 1400 km.
- Afstand tot het vliegveld: 0 km.
Huurprijzen en bijkomende kosten vanaf € 508.
Dit mooiappartement ligt in Roses, Costa Brava, in de provincie Gerona, Catalonia. Roses ligt aan de noordelijke kust van de Gulf of Roses en ten zuiden van Cape Creus. De accommodatie biedt een prachtig uitzicht op het zwembad en maakt deel uit van een rustige woonwijk in een buitenwijk. Het ligt 90 meter van het zandstrand, 1 km van de stad, 20 km van het treinstation, 1.1 km van de supermarkt, en 2.3 km van het busstation. Roses is een groot toeristisch centrum met moderne hotels, mooie stranden en twee havens (vis en jachten). De kust van Roses heeft een lang zandstrand en iets meer oostelijk kunt u veel baaien aantreffen zoals de Canyelles Petites, L’Amaldrava, Cap Norfeu, Punte Falconera, Joncols en Montjoi. Sommige van deze stranden hebben de Blue Flag award ontvangen, het symboliseert de kwaliteit van een schoon en veilig milieu.
Dit gezellige appartement met drie slaapkamers is geschikt voor 7 personen. Het appartement is compleet gemeubileerd, nieuwgebouwd en heeft een oppervlakte van 86 m2. De slaapkamers zijn mooi en comfortabel ingericht. De eerste kamer heeft een tweepersoonsbed, de tweede kamer heeft twee eenpersoonsbedden, de derde heeft een stapelbed. De moderne woon-eetkamer heeft een slaapbank, leunstoel, salontafel, TVkast met televisie, eettafel met stoelen. De open keuken heeft een keramische kookplaat, koelkast, magnetron, oven, wasmachine, afwasmachine, serviesgoed, eetgerei, keukenbenodigdheden, koffiezetapparaat en een broodrooster. Er is een badkamer met een bad plus een apart toilet. Daarnaast heef de accommodatie de volgende voorzieningen: lift, terras met tuinmeubelen, strijkijzer, centrale verwarming, airconditioning, gemeenschappelijk zwembad, overdekte parkeerplaats in hetzelfde gebouw, internet(tegen vergoeding) garage in het gebouw zelf, TV met plat scherm en internet(tegen vergoeding). Deze accommodatie is toegankelijk voor mindervalide personen. U kunt een kinderbedje huren op aanvraag. Huisdieren zijn hier welkom (tegen vergoeding).
Belangrijk; Na het maken van de reservering dient u ons de volgende informatie door te sturen; complete naam, nummer van paspoort of ID en de geboortedatum van alle huurders.
Sleuteloverdracht; Tijdens de sleuteloverdracht betaalt de klant de rest van het bedrag zoals vermeld in het reserveringscontract, contant en de klant tekent de corresponderende vakantie huurovereenkomst voor de afgesproken periode.
Huurperiode; De huurperiode van de accommodatie staat vermeld in de eigen voorwaarden van het contract, de sleuteloverdracht is tussen 16.00 en 20.00 vanaf de eerste dag van de afgesproken periode. Als de klant onmogelijk binnen deze bovengenoemde uren kan arriveren, betaalt deze klant 50 euro als extra toeslag. De eigenaar moet op de hoogte gesteld worden met informatie over het te verwachten tijdstip van aankomst zodat de medewerkers hun werktijden kunnen aanpassen. De sleuteloverdracht is na 22.00 niet mogelijk, als de klant later arriveert, kan hij of zij de volgende dag in de morgen terugkomen. In elk ander geval heeft de eigenaar geen verplichtingen, de huurder verliest de betaling die hij maakte bij de bevestiging van de boeking.
Vertrek is op de vastgestelde dag tot 10.00, u dient de eigenaar te informeren over het uur van vertrek, 24 uur van te voren. De huurder is verantwoordelijk voor het achterlaten van de sleutels in ons kantoor, hij of zij dient de accommodatie achter te laten in de zelfde staat als bij aankomst.
Borg; Bij de sleuteloverdracht, tekent de huurder een document, het geeft het bedrijf het recht uw creditkaart te gebruiken voor het betalen van een garantie. Aan het eind van het verblijf, de klant draagt de accommodatie, de meubels en de voorzieningen over in de zelfde staat als bij aankomst, de huurder is verantwoordelijk voor elke schade veroorzaakt tijdens het verblijf, dit geldt ook voor de schades veroorzaakt door een huisdier. Daarnaast correspondeert het bedrag met kosten voor schoonmaak, reparatie of vervanging van de schades, deze worden afgetrokken van de borg.
Administratie kosten; De uitgifte van het contract zijn bij de prijs inbegrepen, met vermelding van -administratieve kosten- en u betaalt 6 euro per dag.
Voorzieningen; De kosten voor voorzieningen zijn bij de totale prijs inbegrepen behalve in speciale gevallen, deze worden persoonlijk met de klant besproken. In de accommodaties waar gebruikt wordt gemaakt van gasflessen, de klant neemt contact op met de eigenaar als de fles leeg is tijdens openingstijden, zodat er een nieuwe fles wordt geregeld.
Gedragsregels van de gemeenschap; De accommodaties in de gemeenschap met buren hebben hun eigen gedragsregels van de omgeving. De gemeenschappelijke voorzieningen zoals een zwembad of tennisvelden zijn niet het hele jaar geopend, de data wanneer deze gesloten of open zijn, zijn afhankelijk van het weer, het aantal gasten, hygienische omstandigheden en andere factoren. Dat is ook de reden dat de eigenaar niet verantwoordelijk is voor deze gemeentelijke voorzieningen als deze niet open zijn vanwege diverse factoren, deze voorzieningen vallen niet onder zijn management. Het zelfde geldt voor de klanten, zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun veiligheid als zij gebruik maken van deze voorzieningen.
Het beeindigen van het contract; De eigenaar kan het contract beeindigen in de volgende situaties;
1 Bij extreem aantal gebruikers van een accommodatie, kan de eigenaar op elk moment informeren naar de namen en de identiteitskaart
2 De overdracht of onderverhuur van het gehele of een deel van het onderwerp van dit contract;
3 Het verplaatsen van de meubels in de accommodatie
4 Het vertonen van activiteiten die tegen de gedragsregels van de gemeenschap ingaan, regels van de samenleving, over hygiene en de regels voor openbare orde en activiteiten door de huurders die de rust verstoren van het complex en de buurt.
Uitzonderingen van verplichtingen; De eigenaar is niet verantwoordelijk voor de volgende situaties:
1 Elke diefstal, verlies of schade die de klanten ervaren tijdens hun verblijf in de gehuurde accommodatie, zelfs in de gevallen dat er een gehuurde kluis in de kamer is
2 Slechte levering van grotere bedrijven zoals elektriciteit, gas en water
3 Een defect van elektromechanische of andere voorzieningen in de accommodatie geeft u door aan de eigenaar, en hij neemt contact op met de technische dienst binnen 24 uur, een gebrek aan dienstverlening van hun kant wordt niet gecompenseerd door de eigenaar.
4 De werkzaamheden door de gemeente of andere instanties buiten het bedrijf van de eigenaar, kunnen plaats vinden vlakbij of in het zelfde gebouw, dit kan gevolgen hebben voor de dagelijkse gang van zaken tijdens het verblijf van de huurders.
5 Toegang tot Wifi wordt door externe bedrijven verzorgd en er is niet in elke appartement van de eigenaar voldoende signaal. Als de verbinding onvoldoende is, zal de eigenaar het bedrag voor de toegezegde dienst teruggeven, met toestemming van de leverancier, zonder dat de klant de eigenaar kan aanspreken over de slechte verbinding.
In het geval dat de klant een accommodatie huurt en de toegezegde accommodatie is niet beschikbaar, dient de eigenaar de klant een andere gelijkwaardige accommodatie of beter aan te bieden. Als de klant hiermee niet tevreden is, dient de eigenaar het bedrag betaalt voor zijn tussenkomst terug te betalen aan de klant.